מפיצי ריח לחנויות – הפתרון הטוב ביותר!

מפיצי ריח לחנויות כבר הפכו נפוצים למדי בשנים האחרונות, והביקוש עבורם רק הולך וגובר – ובצדק. למעשה, מדובר בחלק בלתי נפרד מהאווירה והסגנון השוררים בחנות וגם מאמצעי השיווק השונים שהיא מפעילה על מנת למשוך לקוחות ולהשאיר אותם נאמנים.

הקשר שבין ריח, שביעות רצון וקניות

מחקרים רבים כבר נערכו לגבי האופן שבו ריחות משפיעים עלינו. אמנם, חלקים גדולים מההשפעה עדיין נסתרים מהעין אולם אין חולק על כך שהם קיימים ומשמעותיים. בין היתר, ריחות מעוררים באנשים זיכרונות עמוקים, תחושות נעימות (או לא נעימות), סיטואציות ומקומות שאהבו (או לא אהבו), חוויות ואירועים, ואף משפיעים באופן מהותי על מצב הרוח. וכידוע, מצב הרוח של הלקוח הוא בדיוק מה שבעלי חנויות רוצים לשפר על מנת להגדיל את הסיכוי לקנייה.

בדיוק מסיבה זו אנו רואים בשנים האחרונות עלייה משמעותית במספר מפיצי ריח לחנויות המוצעים בשוק. עם הזמן מחלחלת יותר ההבנה לגבי מגוון הגורמים המשפיעים על הנכונות להיכנס לבית עסק ולקנות בו מוצרים, וגם להיפך – מה שמייצר חוויה בלתי נעימה. אתם בוודאי מבינים כיצד מרגיש לקוחו הנכנס לחנות ונתקל בריח רע של עובש, של מזון מקולקל, של מוצרים בלויים, של צבעי קירות וכדומה. זאת לעומת החוויה של לקוח המבלה בחנות שיש בה בנוסף להכל גם ניחוח נעים ומזמין. 

יתרה מכך, באמצעות מפיץ ריח לחנות שלנו אתם יכולים לבחור מבין קשת רחבה מאוד של ניחוחות (יש לנו אלפים כאלו). המשמעות היא שכל בעל חנות יכול לבחור את הריחות שהכי מתאימים לסגנון, לאווירה ולמיתוג של העסק. לדוגמא, יש חנויות הפונות לקהל יותר צעיר ונמרץ ולכן יעדיפו ניחוחות יותר מרעננים ותוססים, ולעומתן יש חנויות יותר מכובדות ומעונבות שיעדיפו ניחוח עמוק ומתקתק. במילים אחרות, הריח שיש בחנות הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג שלו, מהאופן שבו הלקוח תופס אותה, מהנכונות שלו להמליץ עליה לאחרים, ומהרצון לחזור שוב ולקנות מוצרים.  

למעשה, דווקא חוש הריח מבין כל הריחות מגיע אל העומקים הגדולים ביותר ונשאר לזמן הממושך ביותר. על כן, שימוש נכון בניחוחות מתאימים יכול ליצור קשר ישיר אצל הצרכן בין שהייה בחנות, קניית המוצר וזיכרון טוב ונעים. כלומר, לא רק שהריחות יכולים לעודד את ההרגשה ואת הנכונות לקנייה, אלא גם להיזכר בה כחוויה טובה עוד לזמן ממושך. אכן, ממש כפי שעיצוב של אריזה או עיצוב ומיתוג ויזואלי של מדפים, קירות, עמדות מכירה וחנויות בכלל משפיע עלינו, כך גם הניחוחות השורים בהם. כידוע, תכנון המיתוג והאווירה של החנות צריך לקחת בחשבון כל אלמנט שיכולה להיות לו השפעה, והריח אינו נפקד מהרשימה.

פתרון אפקטיבי לחנויות

על לקוחות חברתנו לאורך השנים נמנים אלפי לקוחות פרטיים, עסקיים וממגזרי המשק השונים החל בבתי מלון ועד למסעדות ובתי קפה. לקוחות אלו למדו ויודעים להעריך את ערכם של ריחות טובים, הן מצד הלקוח והמכירות והן מצד הסגנון וההרגשה הכללית בחנות. למעשה, גם העובדים הקבועים בהחלט מודעים לכך שכן הניחוחות גם תורמים ליצירת סביבת עבודה נעימה ומרעננת. ואת כל זה משיגים בצורה פשוטה, קלה, חסכונית ולגמרי אוטומטית.

מפיץ ריח לחנויות כפי שאנו משווקים יודע לעשות את העבודה לגמרי בעצמו, כך שבעלי החנות והעובדים בכלל לא יצטרכו להתעסק איתו. ההתעסקות היחידה היא בתכנות הראשוני (שהוא קל ופשוט מאוד וממילא נהיה שם בשביל להסביר הכל), של תוכנית העבודה של מפיץ הריח. כלומר, ניתן לקבוע מראש את השעות שבהם הוא יעבוד והשעות שבהן הוא ישבות, שהן כמובן השעות שבהן החנות לא פעילה וסגורה. מעבר לכך, מדובר במכשיר חסכוני בצריכת החשמל שעובד על מתח של 12V, והוא גם שקט במיוחד וקומפקטי כך שאין סיכוי שיפריע אפילו במעט להתנהלות השוטפת או לעיצוב החנות.

יש לציין כי אנו מציעים מספר סוגים של מכשירים המתאימים לחנויות בגדלים שונים, החל באולמות תצוגה גדולים במיוחד, דרך חנויות רהיטים ועד לחנויות צנועות יותר בגודלן. כך למשל, ניתן לבחור מפיץ ריח לחנות המכסה שטח של עד ארבע מאות מטרים רבועים, מפיץ המכסה עד מאה חמישים או מאה מטרים רבועים. ואם אינכם בטוחים לגבי המכשיר או הניחוחות שהכי מתאימים לכם, אנו תמיד נמצאים כאן עבורכם ונשמח לספק מענה לכל השאלה והתלבטות.

חברת סמארט סנט מתמחה בהפצת ריח ומעניקה שרות לאלפי עסקים בארץ ובעולם.