מפיצי ריח לאולמות תצוגה
מפיצי ריח לאולמות תצוגה
בין אם מדובר באולמות תצוגה של מיטות, רהיטי סלון ומטבח, מכוניות, מכשירי חשמל או כל מוצר אחר, מחשבה ומשאבים רבים מושקעים ביצירת האווירה הנכונה אשר תניע אל המבקרים לכדי קנייה. אחד האלמנטים הללו, אשר מקבלים בשנים האחרונות יותר הכרה והערכה, הוא הריח השורר באולם. ואולם, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד מייצרים ניחוחות נכונים שמתאימים למטרותיו של אולם התצוגה הספציפי, ולא פחות חשוב – כיצד ניתן לבצע את המשימה בחללים כה גדולים. את התשובה לכך נותנים מפיצי ריח לאולמות תצוגה של חברתנו.
לקוחות ממליצים
בין אם מדובר באולמות תצוגה של מיטות, רהיטי סלון ומטבח, מכוניות, מכשירי חשמל או כל מוצר אחר, מחשבה ומשאבים רבים מושקעים ביצירת האווירה הנכונה אשר תניע אל המבקרים לכדי קנייה. אחד האלמנטים הללו, אשר מקבלים בשנים האחרונות יותר הכרה והערכה, הוא הריח השורר באולם. ואולם, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד מייצרים ניחוחות נכונים שמתאימים למטרותיו של אולם התצוגה הספציפי, ולא פחות חשוב – כיצד ניתן לבצע את המשימה בחללים כה גדולים. את התשובה לכך נותנים מפיצי ריח לאולמות תצוגה של חברתנו.
הפצת ריח באולם תצוגה מעוררת הרגשות וזיכרונות
לפני שנספר לכם על מפיצי ריח באולמות תצוגה שחברתנו מספקת, רצוי לומר כמה דברים על חשיבותו של הריח ביצירת האווירה, חוויית הקנייה וההנעה לפעולה. כפי שאמרנו, בשנים האחרונות גוברת המודעות וגוברים הממצאים ממחקרים, המראים כיצד עובד הקשר שבין ריחות, הרגשות וזיכרונות. את הממצאים האלו מאמצים גם משרדים האמונים על תכנון אסטרטגיות שיווק, בין אם מדובר באולמות תצוגה, מרכזי קניות, בתי מלון ומקומות מסחריים מסוגים שונים.
על קצה המזלג, נמצא כי חוש הריח שלנו הוא בעל מספר הקולטנים הגדול ביותר ביחס לחושים אחרים, דבר המאפשר קליטה חזקה של ניחוחות המצויים באוויר. אמנם, בהשוואה למשל לכלבים חוש הריח שלנו פחות חזק ודומיננטי לעומת חוש הראייה, אולם יכולתו לזהות מאות מיליוני ריחות שונים כבר ידועה. יתרה מכך, מבין כל החושים, חוש הריח מקושר באופן ישיר לשני מרכזים במוח שהינם חשובים מאוד, באופן שאינו קיים אצל חושים אחרים. הראשון הוא המרכז הרגשי במוח והשני הוא מרכז הזיכרונות במוח, אשר נקראים אמיגדלה והיפוקמפוס בהתאמה. המשמעות היא שניחוחות משפיעים בצורה ישירה וחזקה, הן בעוררות של זיכרונות והן בעוררות של הרגשות טובות או רעות.
מכיוון ששתי המערכות האלו פועלות במקביל, הרי שניחוח המעורר הרגשה טובה מעורר ומייצר גם זיכרון טוב. וכפי שיודע כל איש מכירות, המטרה בשיווק מוצרים גדולים כקטנים היא ליצור חוויית קנייה חיובית, אשר תקשר בין המוצר המוצע למכירה ובין התחושה הטובה, ותניע לפעולה. בתוך כך, החוויה החיובית נשארת טבועה בזיכרון ומקושרת אל הביקור באולם התצוגה, מה שמעלה את הסיכויים שהמבקר יחזור בעתיד אל המקום וגם ימליץ עליו לאחרים.
כיצד יוצרים ריחות טובים באולמות תצוגה
כאן אנו חוזרים אל השאלה בה פתחנו, כיצד יוצרים ניחוחות טובים באולמות תצוגה, וכאמור מפית ריח לאולם תצוגה של חברתנו מעניק לכך פתרון אופטימאלי. ראשית, מה שיש להתגבר עליו הוא השטח הנרחב יחסית של אולמות תצוגה, שקשה מאוד לכסותו באמצעים רגילים ולמעשה בלתי אפשרי. לעומת זאת, המפיצים שלנו שיכולים לכסות שטחים נרחבים של מאות מטרים רבועים, גם עושים זאת בצורה אחידה מבלי ליצור אזורים בעלי ריח סמיך יותר מאחרים. בנוסף, ניתן לחבר מפיצי ריח לאולמות תצוגה על מערכות המיזוג המרכזיות, דבר המאפשר לכוון בצורה אופטימאלית את הניחוחות אל האזורים המבוקשים.
כעת אנו מגיעים אל החלק השני של השאלה, והוא כיצד מגיעים אל הניחוח הרצוי באולם התצוגה. גם כאן מעניקים מפיצי ריח באולמות תצוגה פתרון מצוין, וזאת בזכות המגוון העשיר של ניחוחות שחברתנו מייצרת. המעבדה שלנו כבר ייצרה מאות רבות של ניחוחות בלעדיים, תוך עבודה משותפת עם יועצי ריח בעלי שם, ובהתאמה לדרישות הרלוונטיות של איגוד הריחות הבינלאומי ומכון התקנים הישראלי. מדובר בקשת רחבה מאוד של ניחוחות שאותם ניתן להתאים באופן ספציפי לאופי של אולם התצוגה, לאווירה המבוקשת בו, לקהלי היעד המבקרים בו, למיתוג הרצוי, לסוג המוצרים הנמכרים וכן הלאה.
הצוות המקצועי שלנו בעל ניסיון רב ועשיר בהתאמה של ריחות לאולמות תצוגה ולעסקים נוספים, ויגיע עד אל האולם שלכם כדי להיפגש, לשוחח, להבין את הצרכים ולעזור בבחירת הניחוחות המתאימים והאפקטיביים ביותר. מכאן והלאה אנו הנלווה אתכם בכל עת בטלפון, במייל, בווטסאפ או בכל דרך אחרת בה תבחרו, ונמשיך לספק המלצות, עצות, טיפים, הנחיות וכמובן גם שירות יעיל ומהיר אצלכם במידת הצורך. כל זאת בנוסף לביקור חודשי קבוע של נציגינו בהתאם לחבילת השירות שלכם, אשר מטרתו לדאוג לפעילות תקינה לחלוטין של המכשיר, להחליף בקבוקים ותמציות, וכדומה.