מפיצי ריח לחדרי כושר

מפיץ ריח לחדרי כושר – למניעת ריחות רעים

מפיצי ריח לחדרי כושר מעניקים לכם שורה ארוכה של יתרונות, ולמעשה פותרים באופן פשוט, יעיל, נעים והכי קל שיכול להיות את בעיות הריח במקום. חברת סמארט סנט מזמינה אתכם ליהנות ממכשירים מתקדמים, קומפקטיים ואפקטיביים ביותר, המייתרים כל התעסקות, כאב ראש ובזבוז זמן יקר על אמצעי בישום אחרים של המכון.

לקוחות ממליצים

Shany Cohen
קרא עוד
שירות מעולה. מבחר מדהים ומגוון מטורף של ריחות! מרוצה מאוד מהמוצר ועוד יותר מהיחס והשירות.
aviya rachl
קרא עוד
ממליצה מאוד על המוצר הזה! יש לנו עסק בקומה -1 והיה ריח של עובש ורטיבות לאחר יעוץ עם שי החלטנו להתקין את המפזר ריח בעסק והריח מדהים !שינה לנו את החוויה של השהות, הלקוחות מרגישים והריח נעים מאוד!! ממליצה מאוד
דפנה אוזן
קרא עוד
אחרי הרבה חברות שבדקתי בתחום הם הכי טובים, מכל הבחינות. שרות, יחס, ריחות, מכשירים. הכל מצוין!
Marina Farberman
קרא עוד
חברה המליצה לי על המפיצים בזמנו והזמננו למשרד שלנו. חייבת להגיד שמאז יותר כיף ונעים להגיע לעבודה. מיותר לציין כמובן שהחברה ב-smartcent אדיבים ומקסימים.
Betty Hilely
קרא עוד
משתמשת בשירות שלהם כבר כמה חודשים, אנשים סבלניים ואמינים ממליצה בחום! (מסעדת קנקי סושי) עבדתי עם לא מעט חברות אין מה להשוות בכל הרמות !!!!!!!!!
Din ben shitrit
קרא עוד
מגיעים כמו שעון, תמיד בזמן! כבר החלפתי 3 פעמים את הריחות וכל פעם אני מופתע לטובה מחדש!

כמה מילים עלינו

לפני שנספר לכם על הפתרונות שמעניקים מפיצי ריח למכון כושר, אולי תרצו לדעת כמה פרטים עלינו. חברתנו מתמחה בשיווק מפיצי ריח לחדרי כושר ולמגוון רחב של עסקים ולקוחות פרטיים בישראל ובעולם. זאת בדגש על שימוש בטכנולוגיות הפצת הריח המתקדמות ביותר ובצורה בטיחותית ומבוקרת. יש ברשותנו ידע נרחב ועשיר המתבטא ביכולת התאמה של הריחות הנכונים והזמינים עבור חדרי כושר או בתי עסק אחרים. העבודה המשותפת והקרובה עם יועצי ריח מובילים בתחום, האמונים על מחקרים ולמידה שוטפת של תגובות בני אדם לריחות, תורמת לבחירה מדויקת של ריחות, ליצירת אווירה נעימה וחוויה ייחודית עבור הלקוח. 

 

 

אנו מחזיקים מעבדה מקצועית בה מיוצרים ריחות בלעדיים, ולמעשה כבר ייצרנו מאות ואלפי סוגים שונים של שמנים וריחות, בהתאם לדרישות איגוד הריחות הבינלאומי ותוך עמידה בתקן הישראלי. דרישות אלו מבטיחות איכות גבוהה ביותר ובטיחות אופטימאלית. אנו גם יודעים כמובן להתאים ולהתקין לכל סוג של חלל בחדר הכושר ובכל גודל את מפיץ הריח המתאים לו, ולאורך השנים עשינו זאת לא רק בחדרי כושר אלא גם במלונות, במרכזי קניות, במסעדות, באולמות אירועים ועוד הרשימה ארוכה.

 

 

מפיצי ריח בחדר כושר – מתגברים על בעיית הריח הרע והזיעה

כאשר בעל מנוי נכנס לחדר כושר ברור לו שהוא לא מגיע רק כדי לבלות. אמנם, אם הוא אוהב את האימון ואת ההרגשה שהפעילות מייצרת, אפשר להתייחס לכך כסוג של בילוי והנאה. ואולם, בראש ובראשונה הוא מגיע על מנת להתאמץ ולעבוד. והוא גם יודע שהעבודה כרוכה בהזעה, לא רק שלו אלא של עוד כמה וכמה מתאמנים אחרים הנמצאים לאורך שעות הפעילות במכון. אכן, לאורך הזמן מתחילים להיות מפגעי ריח בכל מכון כושר, בעיקר ריחות של זיעה המגיעים מבגדים, מגבות, נדבקים למזרונים, למתקני העבודה וכדומה, ויש גם ריחות המגיעים מבחוץ, וגם מהשירותים והמקלחות. ללא טיפול הולם בסוגיה זו יהפוך עד מהרה מכון הכושר למקום שלא נעים להיות בו. כלומר, למרות שהמנויים באים אליו על מנת לעבוד, הם גם מעוניינים לקבל חוויה טובה שאיננה מעיקה ואינה יוצרת עוד קושי מיותר מלבד מיקוד באימון עצמו.

 

 

ההתגברות על בעיית הריח בחדרי הכושר יכולה ללבוש צורות שונות, כגון השימוש הנפוץ בתרסיסים למיניהם, אשר משפיעים לזמן מועט יחסית ומצריכים התעסקות קבועה, ומעבר לכך הם משפיעים בכל פעם רק על אזורים יחסית קטנים. זוהי טרדה שאיננה מספקת פתרון הולם, בוודאי לא כפי שמספקים מפיצי ריח לחדרי כושר של חברתנו. מדובר בפתרון הרבה יותר מתקדם ויעיל, בטיחותי ואפקטיבי, שלא מצריך שם התעסקות מיוחדת. אנו מספקים לכם מפיץ ריח לחדר כושר שעובד על חיבור לחשמל, ויודע לכסות בבת אחת שטחים נרחבים של מאה מטרים רבועים, מאה וחמישים מטרים רבועים, ארבע מאות מטרים רבועים וכן הלאה.

 

 

יתרה מכך, המכשיר יודע לפזר בצורה נכונה ואחידה את הניחוחות המתאימים בחלל חדר הכושר, וניתן גם לחברו למערכת מיזוג מרכזית ובכך להעביר את הריחות גם לחללים נפרדים המחוברים למערכת. הפעילות של מפיצי ריח למכון כושר הינה שקטה מאוד ובלתי מורגשת, כאשר המכשיר עצמו קומפקטי ובעל עיצוב נאה שאינו פוגם בכלל בסגנון או באווירה של חדר הכושר. יתרה מכך, בזכות טכנולוגיית האידוי המולקולות של התמציות נשארות הרבה יותר זמן באוויר לעומת אלו של התרסיסים למיניהם.

 

 

כל ניחוח שתרצו לחדר הכושר שלכם

אם תבחרו לרכוש מאיתנו מפיץ ריח לחדר כושר, אנשי הצוות שלנו יעמדו לרשותכם בבחירת הניחוחות המתאימים שיפעלו כנגד ריחות בלתי נעימים, שייצרו את האווירה הנכונה והרצויה בחדר הכושר, וישתלבו עם המיתוג המבוקש. מלבד זאת, אנו עומדים לרשותכם בכל עת אם יתעוררו שאלות או בעיות כלשהן עם המכשיר, ומעבר לכך בכל חודש נגיע אליכם בקביעות כדי להחליף בקבוקים, סננים וכדומה. על כן, תוכלו להיות בטוחים שמרגע שקניתם את המכשיר יהיה לכם שקט תעשייתי מלא לגבי הניחוח במכון הכושר שלכם.